marenlilyinnyc2.reismee.nl

Welkom op ons Reisblog!

Eerdere blogs:

marinnyc6

marinnyc5

marinnyc4

marinnyc3

marinnyc2

marinnyc

bri-marian-in-newyork

marenlilyinnyc

Hallo en welkom op ons reisblog!

Ik kon de verleiding van een decembertrip naar New York City weer eens niet weerstaan. En dit keer neem ik mijn nichtje weer mee! We vertrekken 10 december 2016 en blijven tot en met zondag 18 december. Vliegen doen we met Icelandair en we verblijven in het Wolcott Hotel, dankzij een extra kortingscoupon van Priceline.

(EDIT: er zijn amper volgelingen voor dit blog en ook hebben we geen internet in ons hotel, dus ik vermoed zomaar dat ik het blog laat voor wat het is tot we weer thuis zijn .... dan zal ik alsnog verhalen gaan uploaden, eentje per dag, doen we het gewoon nog eens dunnetjes over ....

Wink
)

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

We vinden het leuk dat je meereist en nog leuker als je af en toe een berichtje achter laat.

Groetjes,

Marian en Lily

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!